
ManagerScream este un joc de abilitate şi cunoaştere bazat pe meciurile de fotbal din prima ligă italiană ( numită în continuare Seria A),meciurile din Liga Campionilor şi Liga Europa.
I.
1.1. Modul de formare a echipei.
Fiecare participant are la dispoziţie un buget de 200 mln ₤ (lire sterline) pentru achiziţionarea jucătorilor. Jucătorii pot fi achiziţionaţi la preţul lor de piaţă publicat pe site-ul: http://www.transfermarkt.co.uk/en/wettbewerb/IT1/serie-a/uebersicht/startseite.html.
Participantul poate achiziţiona nu mai puţin de 18 jucători, dintre care cel puţin: 2 portari, 6 fundaşi, 6 mijlocaşi şi 4 atacanţi.
Participantul nu poate achiziţiona mai mult de 5 jucători de la o singură echipă. Fiecare participant este obligat să-şi publice lotul la data indicată de administrator. Lista prezentată trebuie să conţină jucătorii, echipa la care evoluează, preţul fiecărui jucător şi valoara totală a echipei. Dacă acelaşi jucător se găseşt în lotul a cel puţin doi participanţi se organizează o licitaţie pentru achiziţionarea acestuia.
Licitaţia începe de la preţul jucătorului. Fiecare participant prezintă noua ofertă de achiziţionare care trebuie să fie mai mare cu un million ₤ faţă de precedenta. Achizişionează jucătorul licitat participantul care a înaintat cea mai mare ofertă. În continuare preţul jucătorului licitat va fi cel cu care s-a achiziţionat la licitaţie.
Participanţii care au pierdut la licitaţie au dreptul în 24 ore să-şi achiziţioneze jucători liberi.
1.2. Schema de joc.
Fiecare participant trebuie să folosească una din următoarele scheme: a) 1-3-4-3; b) 1-3-5-2; c) 1-4-4-2; d) 1-4-3-3; e) 1-4-5-1.
Participantul nu poate folosi alte scheme decît cele mentionate mai sus.
Modificarea schemei de joc poate fi făcută dor daca
-se încadreze în alta schemă enunţată mai sus;
-modificarea jucătorilor trebuie să corespundă noii scheme şi regulile privind modificările.
1.3. Modificările.
Fiecare participant poate efectua trei modificări la fiecar meci daca
-prezinta aceste modificarii odată cu lotul pentru fiecare etapă;
-cu indicarea minutului efectuării modificării;
-indicarea jucătorului schimbat şi jucătorului nou intrat.
Modificările effectuate pe aceiaşi poziţie de joc ( ex. mijlocaş vs mijlocaş) nu
modifică schema de joc. Modificările efectuate pe poziţii diferite ( ex. mijlocaş vs atacant) modifică automat schema de joc cu condiţia că aceasta este prevăzută la punctul 1.2.
Modificările care duc la schimbarea schemei de joc alta decît una din cele propuse de regulament se consideră nule.
1.4. Transferurile.
Fiecare participant poate efectua transferuri în limita bugetului disponibil şi numai în perioada de transferuri.
Participantul poate cumpăra şi vinde jucători la preţul publicat de site-ul http://www.transfermarket.co.uk/, la ziua anunţării cumpărării sau vinderii jucătoriului.
Participantul poate cumpăra jucători liberi.
Participanţii pot efectua tansferuri între ei la preţuri liber negociate.
Participanţii pot efectua schimb de jucători.
1.5. Bugetul.
Participantul dispune iniţial de un buget de 200 000 000 ₤ . Fiecare participant este obligat să achite salariul echipei la sfîrşitul sezonului. Salariul costituie 15% din suma totală chelzuită pntru achiziţionara jucătorilor.
Veniturile se obţin din punctele acumulate. Fiecare punct obţinut valorează
100 000 ₤. Banii trec în bugetul echipei la sfîrşitul turului, respective returului.
Orice jucător inclus în unsprezecele de bază al participantului aduce un punct acestuia dacă joacă titular şi la echipa reală. Neprezentarea acestui jucator ca titular la echipa reală se egalează cu lipsa acestuia pe parcursul meciului.
Dacă echipa reală la care evoluează jucătorul introdus de participant în echipa sa cîştigă meciul, atunci acest jucător primeşte bonus 0,20 puncte.
2.2. Aprecierea portarilor
În cazul in care portarul nu primeşte gol obţine bonus 1 punct.
Salvarea unui penalty indifferent de modalitate adduce bonus 1 punct.
Primirea fiecărui gol în afară de primul se penalizează cu 0,2 puncte.
Marcarea unui gol din acţiune adduce bonus 10 puncte, din penalty 5 puncte.
Dacă participantul introduce în 11 de bază un portar care lipseşte la echipa reală se penalizează cu 2 puncte.
2.3. Aprecierea fundaşilor.
Marcarea fiecărui gol din acţiune aduce bonus 3 puncte.
2.4.Aprecierea mijlocaşilor.
Marcarea fiecărui gol din acţiune adduce bonus 2 puncte.
2.5. Aprecierea atacanţilor.
Marcarea fiecărui gol din acţiune adduce bonus 1 punct .
2.6.Aprecierea modificărilor
Orice jucător intrat la modificare contabilizează automat 0,5 puncte dacă se află pe teren la echipa reală în momentul efectuării modificării.
Marcarea golului de către un jucător introdus la modificare adduce în plus 0,5 puncte.
Dacă prin efctuarea modificării se introduce un jucător care la momentul schimbării lipseşte de pe teren la echipa reală se egalează cu lipsa acestuia pe tot parcursul meciului.
Dacă un jucător introdus in echipa participantului primeşte un cartonaş galben sau roş la echipa reală, atunci acesta se penalizează cu 0,2 puncte pentru galben şi 0,5 pentru roş.
Marcarea unui autogol de jucătorul introdus în echipa participantului se penalizează cu 0,5 puncte.
Punctajul obţinut de un jucator în Europa Ligue se inmulţeşte la 1,5. Punctajul obţinut în Champions League se înmulţeşte la 2.
III Dispoziţii importante.
Participantul poate folosi jucătorul doar pe postul publicat de site-ul menţionat în regulament. Introducerea acestuia pe alt post se egalează cu lipsa acestuia de pe teren.
Fiecare participant este obligat să-şi prezinte echipa de bază pentru fiecare etapă cu 24 ore înaintea începerii primului meci. Lista propusă nu poate fi modificată.
Neprezentarea listei face ca participantul să participe la etapa curentă cu ultima echipă prezentată de acesta.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu